AI Chatbot FAQs

Hvor henter chatboten informasjonen fra?

Fra din egen kunnskapsbase – nettsiden, dokumenter og filer du gir oss. Den bruker kun informasjon du har godkjent.

Hva trenger dere fra meg for å komme i gang?

Tilgang til nettsiden eller filer, en kort beskrivelse av tjenestene dine og ønsket tone. Vi ordner resten.

Kan AI Chatbot snakke flere språk?

Ja. Standard er norsk og engelsk, men vi kan gjøre den i stand til å svare på flere språk om ønskelig.

Kan den brukes internt i bedriften?

Ja. Mange bruker AI Chatbot til opplæring, HR og interne rutiner.

Hva er forskjellen på en vanlig chatbot og en AI-chatbot?

En vanlig chatbot bruker ferdige svar. En AI-chatbot forstår meningen bak spørsmålet og svarer mer naturlig – som et menneske.

Kan chatboten kobles til andre systemer?

Ja! Den kan kobles til booking, e-post, CRM, sosiale medier og mer

Hvilke bedrifter har mest nytte av en chatbot?

Alle som får kundehenvendelser. Spesielt lokale bedrifter.

Hva koster en AI-chatbot?

Prisen avhenger av behovet ditt. Det er fordi alle har forskjellige behov og én pris ville enten gitt for høy kostnad eller for liten verdi.

Hvor lang tid tar det å sette opp en chatbot?

Vanligvis 5–7 virkedager fra vi får informasjonen vi trenger. Alt det tekniske gjør vi for deg.

Blir chatboten tilpasset min bedrift?

Ja, 100 %. Den får din logo, tone og kunnskap – ingen standardløsninger.

Hvordan kan jeg spare tid med AI Chatbot?

Den svarer på vanlige spørsmål automatisk, døgnet rundt. Det sparer tid og gir flere fornøyde kunder.

Fungerer chatboten på både mobil og PC?

Ja. Den tilpasser seg automatisk alle skjermer.